prośba o analizę logów do prawidłowego ustawienia kąta
Zwiń
X
-
prośba o analizę logów do prawidłowego ustawienia kąta
nie dawno kupiłem octavie asv i znajomy wymienił rozrząd ale są błędy i na pewno źle ustawiony początek wtrysku jako mało zorientowany proszę o podpowiedz czy potrzeba:
1. ustawiać rozrząd na znaki do tego zabiegu (bo za bardzo nie wiem jak )
2. zablokować koła pąpy, popuszczając lekko trzech śrub na kole z fasolkami
3. i czy przy prawidłowym ustawianiu kąta na vagu , z tabeli dostępnej w necie jak myślę to w grupie 000 w bloku 2 na wolnych obrotach powinno być od 12 do 75
4. a pod obciążeniem i jak sprawdzić to drugie 137 do 215 tabela dla silników z pąpom oto moje logi :[img][/img] drugie zdjęcie :[img][/img] w związku z wyżej opisaną procedurą w którą stronę powinienem popchnąć auto. jestem bardzo świeży i wszelkie uwagi i porady bardzo są dla mnie przydatne serdecznie pozdrawiam z dolnego śląska
-
-
Aleś Ty bzdury nawpisywał.
Zapoznaj sie ztym http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=142235
W silniku ASV luzujesz tylko te trzy śruby od koła pompy a ustawiasz ta duza. Watrosc w polu 2 ma byc 49-51 na rozgrzanym silnikuZałączone pliki
Komentarz
-
-
Damianjg, a czy ta wartość " 49-51 na rozgrzanym silniku " jest tylko dla silnika VP ASV czy dla jakiejś grupy ? Co z PD ?
Rozumiem, że u autora wątku jest teraz 137 ?OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez DamianjgWatrosc w polu 2 ma byc 49-51 na rozgrzanym silnikuVW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
Komentarz